Koordynacja działań BHP
Oferujemy koordynację BHP i PPOŻ, budów, projektów, firm, kontraktów, podwykonawców, organizacji, obiektów, w zakresie:
- konsultacji przy tworzeniu planu BIOZ i dokumentacji IBWR (opiniowanie planu BIOZ Generalnego Wykonawcy oraz udział w opracowaniu procedur i wytycznych obowiązujących wszystkich podwykonawców podczas trwania budowy),
- sprawdzenia i akceptacji dokumentacji (planu BIOZ, metodologii robót, dokumentacji IBWR) wszystkich firm podwykonawczych oraz dopuszczenie ich do pracy,
- opracowania, wdrożenia, aktualizacji i weryfikacji planu BIOZ,
- opracowania, wdrożenia, aktualizacji i weryfikacji dokumentacji IBWR,
- opracowania, wdrożenia i weryfikacji regulaminu kontraktu,
- okresowego sporządzania i przekazywania raportów z działań prowadzonych na terenie kontraktu dotyczących bezpiecznej organizacji pracy – raporty Koordynatora BHP,
- nadzoru nad pracami szczególnie niebezpiecznymi (m.in. pracami na wysokości),
- nadzoru i kontroli zabezpieczeń przeciwpożarowych (PPOŻ),
- nadzoru nad montażem elementów wielkogabarytowych lub przebudowy instalacji elektroenergetycznych,
- szkoleń pracowników firmy z zakresu BHP i PPOŻ. (szkolenia wstępne i okresowe),
- prowadzenia dokumentacji związanej ze stanem BHP (instrukcje, oceny ryzyka zawodowego, protokoły, raporty, itp.),
- uczestnictwa w odbiorach i komisjach BHP,
- uczestnictwa w pracach zespołu powypadkowego,
- kontroli metod, warunków pracy i stanu bezpieczeństwa na placu budowy i stanowiskach pracy oraz przygotowywanie raportów w tymże zakresie (m.in. sporządzania dokumentacji zdjęciowej stwierdzonych nieprawidłowości),
- kontroli realizacji zaleceń i usuwania stwierdzonych niezgodności,
- działań prewencyjnych ograniczających potencjalne źródła zagrożeń,
- reprezentacji i uczestnictwa w kontrolach zewnętrznych organów nadzoru PIP, PSP,
- doradztwa i wsparcia dla kierowników projektów,
- nadzoru i kontroli firm podwykonawczych obejmujących:
– sposób organizacji stanowisk pracy,
– stan techniczny używanego sprzętu budowlanego,
– posiadanie aktualnych szkoleń bhp, badań lekarskich,
– kontrolę uprawnień pracowników do powierzonych im zadań,
– badanie trzeźwości pracowników.